Wednesday 3 July 2013

Aku kah ini..........

Huh...lamanya nda dibuka ni blog. Ntah apakah mimpiku semalam mau buka. kosong lagi tu.....aduiiii. gatal tangan mau post sesuatu walaupun sebenarnya aktiviti padat dengan LINUS ...huuuuu....sandi tahap gaban


hurrrmmmmmmmm
TEDUHAN KASIH
.........
........
sebenarnya aku nda la seberapa suka cerita ni..... plotnya lambat. biasala cerita drama melayu ni banyak muzik jerrr. kita tertunggu sampai bosan. dialog pun banyak yang rasanya tak perlu dimasukkan. Tapi tema mmg best la.  jalan cita pun oklaaaa. Yang jadi kegilaan aku sebenarnya lagunya nih.....aiiiiishhhh.........menyentuh jiwa. adeiiii.....best lerrr. Ada yang bilang lirik
nya ok, sebab dramanya ok, tapi bagi aku suara penyanyinya tambah dengan liriknya dan muziknya.....best lerrrrrr......
apapun ... saya merupakan cempedak yang baru belajar...soooooo...help me lorrhhh........ biarkanlah orang nak kata apa....janji aku bahagia. Aminnnnn.....




No comments:

Post a Comment